четвер, 19 квітня 2018 р.

Фактор успіху

Я, Анастасія Константинова, учениця 11 класу, заступник голови Учнівської ради Очаківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №2 імені П. П. Шмідта.
Свій  виступ я хочу почати з гумористичного питання, в якому приховано глибокий зміст: «Чим відрізняється лідер від деспоту? За одним хочеться йти, а від іншого – бігти!»
Хто з нас не мріяв бути лідером? Стати лідером – це природне бажання людини, яка хоче вирізнятися з натовпу, бути першою у всьому.
Кожен, розмірковуючи про майбутнє,  в  уяві вимальовує коло свого життя. В ньому втілює надії, прагнення. Як відомо,  для здійснення мрій потрібно докласти чималих зусиль, особливо до  розвитку  здібностей та якостей  особистості.
    Я впевнена, що люди, які навчилися в дитинстві спрямовувати свої зусилля на досягнення мети, здатні піднятися на вершину успіху.
Школа – це модель майбутнього суспільства. Участь у шкільному самоврядуванні допомогла мені  у самовихованні, самовираженні та побудові життєвих планів та перспектив.
Фундаментальними лідерським якостями особистості, які допоможуть мені досягнути успіху у житті, я вважаю наступні:
1. Організаторські здібності, які спрямовані на активну участь у громадському житті та використання своєї енергії та здібностей заради інших.
2. Упевненість   та цілеспрямованість, які надихають  на діяльність та дають можливість вперто рухатися, незважаючи  на проблеми й труднощі.
3. Відповідальність, яка  спонукає на велику віддачу в  діяльності,  допомагає визнавати  помилки, не давати собі послаблення та усвідомлювати ризики.
4. Саморозвиток, самовдосконалення, які спонукають постійно вчитися, рости, приймати досвід кращих  і бути відкритими для нових ідей.
5. Відчуття часу, яке допомагає розпоряджатися своїм часом, правильно його використовувати та планувати діяльність.
6. Психологічна надійність,  яка демонструє вміння володіти своїм настроєм, бути витриманим, толерантним, правильно ставитися до справедливих зауважень та критики, цінувати громадську думку.
7.  Компетентність та креативність, які  проявляються у вмінні знаходити  нові рішення, швидко розв’язувати проблеми та   виходити за рамки стереотипів.
Індійська притча про пряму лінію розповідає, як одного разу повелитель  накреслив пряму лінію та запитав своїх міністрів: «Як зробити цю лінію коротше, не торкаючись її?» Розв’язати цю проблему покликали мудреця. Він  намалював поряд  з нею  другу лінію, але більш довшу, тим самим, не торкаючись, зробив  першу  коротшою.  Ця притча дає зрозуміти, що справжній лідер, стикаючись з труднощами, вміє знаходити нове бачення проблеми, тим самим нестандартно вирішувати, на перший погляд, дуже  складні завдання. 

Символом  успіху для мене є зірка, яка поєднує в собі мої життєві цінності та прагнення з  лідерським якостями. Вона мені вказує на шлях, сповнений злетів, випробувань. Тому я вважаю, що кожна грань цієї зірки  дасть мені можливість реалізувати себе і допоможе знайти своє місце у житті.


1 коментар: